عملکرد دولتتان را زیر ذره بین نقد خواهیم گذاشت

جرس: جمعی از روشنفکران ایرانی در پیام تبریکی به حسن روحان، خطاب به رئیس جمهور منتخب مردم ایران متذکر شدند: “ایرانیانی که به شما رای داده‌اند – از جمله امضاکنندگان این نامه – شما را تنها نخواهند گذاشت، عملکرد دولت‌تان را زیر ذره‌بین نقد خواهند داشت و از حمایت گام‌های مثبت‌تان دریغ نخواهند ورزید. ”

به گزارش جرس: متن این پیام و اسامی نویسندگان پیام به شرح زیر است:

«همه نیکنامی به و راستی
جناب آقای دکتر حسن روحانی، رییس جمهور منتخب ایران
پیروزی امیدآفرین‌تان در انتخابات را به شما و همه ایرانیان تبریک می‌گوییم و آرزو داریم که در انجام وظایف و برنامه‌هایتان کامیاب باشید. نقش جناب دکتر محمدرضا عارف نیز در این پیروزی تاریخی غیر قابل انکار است.
شما در طول مبارزات انتخاباتی از رونق اقتصادی، امنیت سیاسی و مدنی، حقوق اقلیت‌ها، گشایش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، صیانت از حریم خصوصی و حقوق شهروندان، میانه‌روی همراه با اقتدار در صحنه بین‌المللی، شایسته‌سالاری و تعزیز علم و هنر سخن گفتید.
نتایج انتخابات نیز نشان داد که اکثر ایرانیان با صدایی رسا گفتمان اعتدال، قانون‌مندی و تغییر مدبرانه‌ی شما را بر گزینه‌های بدیل‌‌ حاضر در صحنه‌ی انتخابات ترجیح داده‌اند.
امروز که زمان عمل برای نیل به آن آرمان‌ها فرا رسیده است بدانید که ایرانیانی که به شما رای داده‌اند – از جمله امضاکنندگان این نامه – شما را تنها نخواهند گذاشت، عملکرد دولت‌تان را زیر ذره‌بین نقد خواهند داشت و از حمایت گام‌های مثبت‌تان دریغ نخواهند ورزید.
با امید

محمد ارسی
مهرزاد بروجردی
گلبرگ باشی
علی پایا
حمیدرضا جلائی‌‍پور
سعید حجاریان
حمید دباشی
سروش دباغ
احمد صدری
محمود صدری
علیرضا علوی‌تبار
ابوالقاسم فنایی
محمدمهدی مجاهدی
مصطفی ملکیان
علی‌‌اکبر مهدی
علی میرسپاسی
حسن یوسفی اشکوری»

Share:

More Posts

Send Us A Message