پیام تسلیت جمعی از فعالان ملی – مذهبی خارج از کشور به مناسبت درگذشت مادر زهرا رهنورد

به‌نام خدا
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

بانوی آزاده و فرهیخته، سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد

درگذشت مادر گرانقدر و بردبارتان، سرکار خانم احترام السادت نواب صفوی را به سرکارعالی و جناب آقای مهندس میرحسین موسوی صمیمانه تسلیت می‌گوییم.
صمیمانه متأسفیم که خودکامگی و اقتدارگرایی، افزون بر هفت سال رنج دوری از شما را به آن بانوی صبور تحمیل کرد؛ ستمی که در تمام این ایام تلخ و غیرقابل توجیه، در سوی مقابل، به شما استواران نیز تحمیل شده، و ادامه دارد.
صبوری ارزشمند و استقامت تحسین‌برانگیز سرکارعالی و جناب موسوی در برابر حصر غیرقانونی و غیرانسانی از چشم ایرانیان آگاه پنهان نیست؛ به‌ویژه در این روزهای سخت که حاکمان خردگریز حتی مانع از حضور شما در آیین تدفین و سوگواری مادر گرامی‌تان شدند.
برای آن بانوی صبور و گران‌مایه آرامش مشدد و ماندگاری در هستی، و برای جان ارجمند شما و جناب موسوی، عزت و برکت مضاعف آرزو می‌کنیم.
در کنار یاد مانای آن بانوی ادیب، بی‌گمان این سخن ایشان در خصوص حصر غیرقانونی شما، و آقایان موسوی و کروبی، در تاریخ ایران ثبت و ضبط خواهد ماند که «این، حبس و حصر نیست؛ دقیقا آدم ربایی است.»
با تجدید احترام و تسلیت

مهرداد احمدزاده، مهدی امینی‌زاده، عبدالعلی بازرگان، ایرج باقرزاده، محمد برقعی، بیژن بهادری، محمدباقر تلغری‌زاده، رضا جعفریان، رضا حاجی، محمد حیدری، تقی رحمانی، فرزانه روستایی، حمید شمس، معصومه شاپوری، رضا صدر، جلیل ضرابی، رضا علیجانی، نورالدین غروی، فرشید فاریابی، حسن فرشتیان، مصطفی قهرمانی، مرتضی کاظمیان، هادی کحال‌زاده، علی کلایی، پروین کهزادی، مسعود لدنی، رضا مسموعی، فهیمه ملتی، مهدی ممکن، مهدی نوربخش، حسن یوسفی اشکوری

Share:

More Posts

Send Us A Message