پیام تسلیت جمعی از نمایندگان ادوار مجلس در خارج از کشور به مهدی کروبی در پی درگذشت خواهر وی

جرس: جمعی از نمایندگان ادوار مجلس در خارج از کشور در پیامی به مهدی کروبی به مناسبت در گذشت خواهر وی را تسلیت گفته و او را “شهروند دلیری” خوانده‌اند که برای دفاع از حقوق مدنی و قانونی یک ملت مقاومت می‌کند.
به گزارش نوروز در این پیام که به امضای نورالدین پیرمؤذن، فاطمه حقیقت جو، احمد سلامتیان، اسماعیل گرامی مقدم،احمد مرادی، رجبعلی مزروعی، علی اکبر موسوی (خوئینی) و حسن یوسفی اشکوری رسیده است ابراز امیدواری شده تا کروبی و دیگر زندانیان هر چه سریع‌تر رها شوند.
متن کامل این نامه به شرح زیر است:
جناب حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای شیخ مهدی کروبی
درگذشت خواهر گرامی شما و مادر شهید موجب تأسف و تأثر همگان و از جمله ما جمعی از همکاران و همراهان شما در ادوار مختلف مجس شورای اسلامی گردید. گرچه برای شما از دست دادن خواهری گرانقدر موجب رنجی عظبم است اما قطعا آنچه برای شما و همه ما بیشتر موجب رنج و تأسف است این است که عملة استبداد شما را از دیدار و وداع آخرین با یکی از عزیزان تان محروم کرده و این طبیعی ترین و شرعی ترین حق انسانی را از شما دریغ کردند. ولی به مقتضای وعدة تخلف ناپذیر الهی و سنت حاکم بر تاریخ «چنین نمانده چنان نیز نخواهد ماند». شما امروز یکی از شهروندان دلیری به شمار می روید که برای دفاع از حقوق مدنی و قانونی یک ملت متمدن و صلح طلب و در عین حال مصر برای آزادی و دموکراسی و عدالت مقاومت کرده و استوار ایستاده اید. شما به خوبی آگاهید که در «راه دشوار آزادی» و در واقع در راه خدا و رهایی خلق خدا این گونه هزینه ها و محرومیت ها طبیعی و پذیرفتنی است.
ضمن عرض تسلیت و تعزیت به حضرتعالی و خانوادة معزز کروبی و طلب رحمت و مغفرت برای آن بانوی محترم برای سلامتی و رهایی شما و دیگر بندیان و اسیران استبداد دعا و لحظه شماری می کنیم.
جمعی از نمایندگان ادوار مجلس در خارج از کشور:
نورالدین پیرمؤذن، فاطمه حقیقت جو، احمد سلامتیان، اسماعیل گرامی مقدم،احمد مرادی، رجبعلی مزروعی، علی اکبر موسوی (خوئینی) و حسن یوسفی اشکوری

Share:

More Posts

Send Us A Message